Featured Post

New website! New blog!

We are excited to launch a new home on the web for Flux School of Human Movement! Check out our new website right here  (same URL as befor...

Saturday, March 9, 2013

Sunday, March 10, 2013

Advanced
A1. AMRAP Unbroken chest to bar kipping pulls-ups x 4 sets
rest 1 min

A2. AMRAP Pistols in 60 sec (alternating legs) x 4 sets
rest 1 min

A3. AMRAP HSPU in 60 sec (Kipping allowed) x 4 sets
rest 1  min

Intermediate/Beginner
A1. AMRAP kipping pull-ups in 2 minutes (may use a band) or AMRAP perfect ring rows in 2 minutes x 4 sets
rest 2 min.

A2.  AMRAP Pistols in 60 sec (alternating legs) x 4 sets
rest 2 min

A3. AMRAP downward dog or elevated chest to wall hspu  in 2 minutes x 4 sets. (Use your 3 RM for this).
rest 2 min

B. 45 sec row AFAP
     45 sec row @ 50%
     3 sets
 
Rest 5 minutes

C. 45  sec row AFAP
     45 sec row @ 50%
      3 sets 









No comments:

Post a Comment